prepinanie smeru rs485

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 12:03:29 CET 2004

Hynek Sladky wrote:

> Doporucuji 0FFh, protoze ten ma jen startbit, pak uz klidovou hodnotu... Nebo pri poslani znaku si nastavit preruseni od casovace na
> dobu potrebnou k odvysilani jednoho bytu + neco navic...
>
> Hynek Sladky
To je hrozna casova ztrata (nekomu to muze vadit). Resil jsem to a
pokusim se to z nejakyho programku vyparat a poslat. V podstate jde o
to, ze po prichodu posledniho vysilaciho preruseni (v pulce stopbitu),
prestavim T1 a odcasuju si s nim ten zbytek stopbitu. Po konci stopbitu
(dalsi preruseni, tentokrat od T1) otocim na prijem a znova nastavim T1
jako baudrate generator. U prechodu Rx->Tx je to analogicky, akorat je
potreba delsi cas, abych nezacal vysilat moc brzo.

Problem: Po precasovani T1 je potreba jeste 8 interruptu (resp.
podteceni T1), aby se dokoncilo vysilani stopbitu. Problem to vlastne
zadnej neni, protoze stopbit je H, takze nebrani prijmu ani na spolecnym
dratu (OC).

Motivace: sezrat co nejmin syst. zdroju.

  TomM