Zdroj do auta 12 V na 5 V

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 12:03:29 CET 2004

Zdravim,
  tohle uz neni primo k tematu, protoze to neda pozadovanej amper, ale
nekdy by se to nekomu mohlo hodit.

Nedavno jsem psal o potrebe 5V v aute pro alarm s minimalnim odberem.
Nakonec se navrhu ujal kamarad a vyrobil spinak, kterej zere v klidu asi
0.8-1mA, ucinnost je kolem 75% (mozna i o trosku vic). Dodelal jsem k
tomu desku, vyzkousel, chodi. Alarm uz je v aute a zatim nevyhorel,
takze to je asi pouzitelny.
Cela ta sranda je na desce cca 16x30mm, krome civky samy SMD, zakladem
je 555C, ma to tri nohy. Obali se to dvema elytama, tlustou zenerkou a
ochrannym odporem na vstupu a je to. Ioutmax je cca 30mA, sneslo by to i
vic, ale nepotreboval jsem.
Mam povoleno to libovolne sirit, takze jakmile dopisu dokumentaci,
vystavim to.

  TomM