Ruseni ATMELu

Tomáš Dresler t.dresler
Středa Březen 17 12:03:21 CET 2004

Zkuste protahnout privody k ATMELu nejakym toroidnim jadrem (bifilarni
vinuti), prip. v obou vetvich pripojit tlumivky. Me kdysi take pomohlo az
toto reseni. Skoda, ze nevidite prubeh na napajeni a na signalech
osciloskopem.

--

S pozdravem/With best regards

    Tomas Dresler

mailto:edison@hw.cz
mailto:dreslet@fel.cvut.cz
mailto:edison@seznam.cz
--
tel.  (+420)467/52 11 88 (o vikendech/during weekend)
cell. (+420)604/177 822