Prodej zdrojoveho kodu

Tomáš Dresler t.dresler
Středa Březen 17 12:03:21 CET 2004

U opravdu velkych projektu je bezne, ze s dodavanym SW se davaji i zdrojaky.
Pro analyzu v necekanych situacich jsou k nezaplaceni, pro male opravy v
systemu je potrebujete taky, na velke opravy byste potrebovali nastudovat
desitky MB zdrojovych textu, takze radsi zaplatite toho programatora, ktery
uz svuj system zna. Velke systemy se finalne ladi az na miste, takze s
vyuzitim zdrojaku se pocita uplne od zacatku.

--

S pozdravem/With best regards

    Tomas Dresler

mailto:edison@hw.cz
mailto:dreslet@fel.cvut.cz
mailto:edison@seznam.cz
--
tel.  (+420)467/52 11 88 (o vikendech/during weekend)
cell. (+420)604/177 822