problem s vypalovackou

Tomas Franke tomas.f
Středa Březen 17 12:03:16 CET 2004

"Ing. Peter Mihálik" wrote:

> Moj znamy pouziva externu napalovacku Yamaha - SCSI a Easy CD Creator.
> Po urcitom mnozstve vypalenych CD mu pri paleni audio zacne padat buffer.
> Jedinym moznym sposobom riesenia je kompletna reinstalacia PC. Nestaci
> preinstalovat len napalovaci soft. Ako keby to niekde malo nejaky vnutorny
> citac, ktory pretecia a potom to sposobuje problemy.
> Co tak skusit preinstalovat PC?

To mi taky jednou udelalo, stahnul jsem u Adaptecu upgrade ASPI a pak uz to
nedelalo.
Bylo to asi tim ze jak jsem experimentoval s ruznejma softama pro vypalovani a
kazdej si tam placnul svou
knihovnu, tak z toho ASPI casem vznikla smesice verzi, ktera sice 'nejak'
fungovala ale nebylo to spolehlivy.

Jinak, nejlepsi zkusenosti mam s TEAC, jak s tou starsi radou co neumela RW, tou
novejsi, co uz je umi.
Neni ojedinelej pripad, ze noname medium, na ktery nase firemni Yamaha odmitne
zahajit zapis, nahraju v Teacovi na 4x a  jde to precist i v postarsi vezi ktera
neni stavena na CD-R