problem s vypalovackou

Prášek Rostislav prasek
Středa Březen 17 12:03:16 CET 2004

    Mam HP8100i  napalil jsem asi uz 400 CD a vse OK .
    Provozuji to na P200MMX, 64MB RAM , kdyz se to spravne
    nastavi tak to nema chybu. V 99% neni chyba v napalovacce,
     ale v nastavení , neprovadeni scanu a defragu, ve spatnem
    zdrojove CD mechanice, hlavne vsak pokud mam napalovacku
     nemuzu si dovolit instalovat dalsi programy bez ladu a skladu.
     Nejlepe je jak jsem zjistil , pokud instaluji neco noveho
     preinstalovat napalovaci soft. Trva to 15min ,ale je to 100%.