Napajeni operaku + regulace jasu

Jiri Libra Jiri.Libra
Středa Březen 17 12:03:02 CET 2004

Kdyz uz jsme u toho, moc by me zajimalo, co udela komparator Atmelu 90Sxxxx,
kdyz na jeden vyvod dam zem a na druhy napeti zaporne nebo vetsi nez
napajeci.
Delal jsem synchronizaci pro regulaci jasu a napsal jsem to tak, aby to pro
zacatek synchronizovalo jen v jedny pulperiode (vzest.hrana vystupu
komparatoru) a ono to synchronizovalo v obou :-) To syn. napeti ma delany
tak, ze z jednoho polu sek. vinuti trafa mam vyvedenej drat. Usmernovac je
tam resen mustkem a kondenzatorem. Netusi nekdo prubeh tohoto napeti vuci
zemi? Nemam osciloskop a sinusovka to urcite neni :-) Zvlast, kdyz je tam
ten vyhlazovaci kondenzator.
Diky
Jirka