Teplotni cidlo

Jiri Libra Jiri.Libra
Středa Březen 17 12:03:02 CET 2004

V tom pripade asi odporove cidlo, asi bych nemel jak chladit druhy konec.
Ale nevite nekdo, kde neco takovyho maji? Vsude jsem videl rozsahy max. do
150 st.C i u prvku bez cipu. A pokud mozno abych mohl prevodni funkci
odpor/napeti -> teplota realizovat v Atmelu 90S8535, v ASM, zadne odmocniny
a logaritmy :-)
Diky
Jirka

> Cidla s frekvencnim , PWM a digi vystupem maji prislusnou elektroniku na
> spolecnem cipu s vlastnim cidlem a proto chodi cca do 140 st. Pro vetsi
> teploty odporova cidla (Pt a Ni) a termoclanky. Termoclanek potrebuje
> kompenzovat druhy (studeny) konec.
> Andel

Idelani