HC versus LS

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:03:00 CET 2004

Z vystupu HC se da budit vstup LS, spotreba LS je sice vyssi, ale nebude to asi zasadni prekazka. Ovsem z vystupu LS se HC budit neda, protoze vystupni napeti LS ve vysoke urovni je kolem 3V a to nemusi pripojeny vstup HC vyhodnotit jako vysokou uroven. Navic se jeste zvysi odber pripojeneho HC obvodu, coz treba nelibe nese napajeci zdroj zarizeni. Mozne reseni je pouzit pomocny odpor z vystupu LS na +5V, ktery posune uroven H.

J. Hanzal