Java Virtual Machine pro jednocipy

Pavel Kriz pavkriz
Středa Březen 17 11:50:35 CET 2004

Uff, tak z tohohle jsem se posadil na zadek. Muj tichy udiv je
nepopsatelny.

Exituji nejake stranky s takovymi projekty "kaficka" na jednocipech ???
Co je to "simple RTJ" (multi-threading by to rozhodne chtelo)?

Presne ta zalezitost s AVR by se mi libila - pokud mam kvuli nedostatku
programove pameti neco interpretovat z "pameti dat", proc ne Javu? (i
kdyz je to trochu tezky kalibr).

Asi by to taky chtelo, aby ta Virtual Machine umela strankovat pamet...

Kdyby neco takoveho existovalo, asi bych chrochtal blahem.

Bye, Pavel

PS: Napr. o Fuzbolu ( http://www.simreal.com/Fuzbol ) vim (je to celkem
pekne), ale kafe je kafe.