PCI

Petr Both pboth
Středa Březen 17 11:50:35 CET 2004

Zdravím,

Dělal jsem pár driverů pro PCI karty a tak bych mohl poskytnout nějaké ty
informace.
Pokud se týká registrů na kartě, ty jsou dány především PCI čipem, který je
na kartě přítomen. Dělal jsem to proto tak, že jsem si sehnal dokumentaci
právě k tomuto čipu, a pomocí této dokumentace se lze většinou dostat k
většině registrů používaných k ovládání karty. Samozřejmě, záleží na tom jak
je karta složitá, protože u těch komplikovanějších to není zase tak pravda,
protože přes ten hlavní PCI chip se potom přistupuje na další čipy karty
atd. atd.

Jinak co se týká toho hardwarového připojení na Amigu, nejsem si jistý zda
je to rozumný nápad, protože PCI karty potřebují také podporu BIOSu, což
nevím jestli je na Amize přítomno (s největší pravděpodobností není), takže
nevím nevím.

Pokud by byl zájem, jsem ochoten odpovědět další dotazy pokud na ně budu
stačit.

Petr

-----Původní zpráva-----
Od: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]za uživatele
Martin.Landa@pvt.cz
Odesláno: 31. srpna 2000 8:52
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: RE: PCI

Ohledne karet PCI, ISA, .... a jineho hardware na PC
Nemate nekdo zkusenosti s programatorskou priruckou k temto kartam? Jde mi o
to, jestli se da sehnat popis registru urcite karty aby si nekdo mohl treba
udelat vlastni ovladac. Ja jsem treba jeden z tech co se drzi "jeste stale"
pocitacu znacky ATARI (holt mame radi MOTOROLU a nikdo nam ji nevymluvi ;)))
a vzhledem k nedostatku hardware se snazime pripojit prez ruzne adaptery
prave karty PCI nebo ISA a samozrejme ovladace si musime delat sami.

Martin