Digitalni multimetr

Petr Pivoňka PivonkaP
Středa Březen 17 11:50:34 CET 2004

Nebylo by lepsi pouzit moduly napr. ADAM 4000 od Advantechu nebo Nudam, ICPCon, Tedia atd. ? Pro pozadovane rozsahy by sel predradit bocnik ci delicka, presnost je vetsinou na 16 az 21 bit. Moduly jsou pripojene pres RS-485, az 32 na jeden port. Mam s nima pomerne dobre zkusenosti.
Petr Pivonka

> Trvate na GPIB nebo staci RS232?

Problem je v tom, ze ty meraky tam budou minimalne 4. Tim bych zablokoval
vsechny seriove porty a nebyla by moznost dalsiho rozsireni.
Proto me napadla sbernice GPIB. To by melo vyhodu i v tom, ze by slo nejen
cist data z meraku, ale mohly by se prepinat rozsahy i funkce. Potom by
treba stacil i jeden drazsi merak, ktery by se prepinal pomoci releove
matrice, i kdyz by to asi nebylo uplne idealni reseni.
Dalsi vec je, ze meraky s GPIB, co jsem zatim nasel, maji max. proudovy
rozsah 3 A, coz mi nestaci.