Radiova linka

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:50:30 CET 2004

On Wed, 6 Sep 2000, Zdenek Janish wrote:

> Pekne... Kde se to da sehnat a za kolik??? A neni neco podobneho na
> pripojeni UTP kabelu (RJ-45) 100 or 10Mbps - netvrdim, ze potrebuji stejne
> rychle spojeni..... :-))

Na tyhle rychlosti jsou 802.11 spread spectrum sitove karty - daji se
sehnat uz od 6000/ kus se vsesmerovou antenou s tim, ze jsou i drivery pro
linux a pcmcia verze, ma to prenosovou rychlost asi 1 az 2 mbity/sec a
vykon 100mW na 2.4GHz. Moc se tim strilet zdma neda ale uvnitr budov to ma
se vsesmerovkou mit dosah 50 metru, na volnem prostranstvi az 700metru, s
smerovou antenou i nekolik kilometru. Pak jsou drazsi reseni kolem 20-30
tis. korun/stanici ktery maji ethernet utp vystup a delaji v podstate
radiovy switch {aka hub} - breezenet prodava to tadyu nekdo na ceskem
inetu nekde jsem mel odkaz nemuzu najit

tyhle m101 jsou na seriovy port s cenou asi 6000 bez dph za obe jednotky,
taky nevim kdo je prodava zkuste nejaky vyhledavac

lada myslik