Vakuove Displeje

Radek Benedikt benedikt
Středa Březen 17 11:50:30 CET 2004

> Proto hledam
>
> Jen aby nedoslo k dezinformaci... 60V bude pravdepodobne maximalni napeti
> toho budice, ne provozni napeti FD displeje... vetsinou se napeti pohybuje
> mezi 20-30V a byva zaporne vzhledem ke spolecnemu potencialu. Odber
> je opravdu maly, pri rozsvicenem celem displeji max. desitky mA. Zhavici
> napeti byva kolem 1,2V a da se snadno zjistit tak, ze se pomalu zvysuje
> (pri zhasnutych segmentech a ve tme!) a kdyz zacnou byt zhavici vlakna
> videt, tak mame spravne napeti. Radove to budou stovky mA a myslim, ze to
> napeti muze byt i stridave, neusmernene.

	Melo by byt naopak stridave, pokud je displej napajen cca 20 az 30V, tak ma
stejnosmerne napajeni za nasledek jine napajeni na leve a prave strane
(zpusobene napetovym spadem na zhavicim vlaknu) tj.  na jedne strane je
napr. o 2V mene. Rozdilne napeti je pak videt, jako zmena jasu. Je proto
vhodnejsi mit primo u displeje menic a vyrabet s nim jak anodove napeti, tak
zhavici.

	bye, Radek (benedikt@lphard.cz)