Radiova linka

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:50:29 CET 2004

On Thu, 7 Sep 2000, Vladimir Vlach wrote:

> No my zase mame ty nejhorsi zkusenosti s BreezeCOM produkty. Nove a
> stare modely jsou navzajem nekomatibilni a AP (access point) pri vyssi
> zatezi cca 600kbit/s uz nestiha, coz se negativne projevuje na nekolika
> techto zarizenich :(

breezecom nam to dost casto kravi - najednou je propustnost desne mala ,
pinguje to
pomalu i na lokalni pripojeni musi se to anatvrdo resetovat ale porad to
hlasi ze signal ok :-(((

> [...]
> vzdalenosti pres Siemense. Dival jsem se taky na stranky produktu
> Diamond Multimedia http://www.diamondmm.com a maji taky nejake wireless
> produkty, ktere jsou opravdu levne (cca $30-$50) v kmitoctovem pasmu
> 2.4GHz. Original drivery jsou pro Windoze a lze to rozchodit i pod
> Linuxem - dle materialu, ktere jsem nasel.
>
> Mate nekdo testnuto, jaka je _maximalni_ vzdalenost pripojeni pres
> Siemens M110 na primou viditelnost? Da se k tomu pridat (cti pribastlit)
> externi antena? Ja bych potreboval cca 500m prima viditelnost.

tak na 300 metru by to melo urcite fungovat, mozna i dale

> Vladimir Vlach
> Danet.CZ

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/