Radiova linka

Leo Mrafko mrafko
Středa Březen 17 11:50:29 CET 2004

 Zdravim !

	Vdaka za odpovede a dalsie otazky, vidim, ze sa rozputala
zaujimava diskusia. V katalogu GM som nasiel nejake svaby od HP
(HPMX-5001, 3003, 5002), co ma byt resenie napr pre DECT. Co tak predsi
len skusit to poskladat napr. s tymito svabmi ? Stale mam chut radsej
bastlit, ako kupovat :-). Na webe su aj nejake designy
(http://205.159.169.11/gnet_radio_lab.html) na 10 GHz (co sa asi u nas
velmi nehodi robit) chystaju aj 2,4 GHz (to by bolo lepsie). Moze to byt
ale asi dost komplikovane, najma bez pristrojov :-).

P.S.: Niekto pred casom spominal, ze pracuje na Power Line komunikacii.
Ako ste pokrocili ?

	S pozdravom

 Leo Mrafko
 mrafko@kesp.elf.stuba.sk