Data pres Cat.3 telefonni vedeni

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:50:28 CET 2004

On Fri, 8 Sep 2000, Oldrich Kepka wrote:

> Potreboval bych prenaset data velkou rychlsti po relativne kvalitnim
> telefonnim vedeni na kratkou vzdalenost. Parametry
>
> prenosova rychlost >500kbit/s
> vzdalnost okolo 350 m
> pocet dvoutratu neomezen
> prima visitelnost neni
> Linux

Jednoduchy - vemte dve UTP sitovky a vymente jim krystaly (vetsinou 20MHz
) za polovicni - pokud z te rychlosti neodvozuje sitovka nejakou
sbernicovou velicinu tak to pujde, otazka je jestli nebudou mensi
amplitudy ale mam dojem ze drivery sitovek utp jsou proudove takze by to
melo jit. Mozna to pojede i primo - kdyz jsou sitovky zapojene primo proti
sobe v fullduplexu (obe vedeni nezavisla pro prijem/vysilani) tak to
dosahne vyrazne dal nez ve vicebodovem spojeni pres hub. Nejlepsi kdyby
mely ty dva pary dratu male preslechy (kroucene jinak rychle,
izolovane...) ale i kdyby mely tak ve halfduplexu to pojede...

Proste zkuste underclocking ;-))) pokud to nepojede primo, docela by me
zajimal vysledek (nejaky
starsi isovy 3comy sezenete za 200,- kus) nezapomente ze se musi prokrizit
vysilkani s prijmem (ty dvojice dratu) a kroucene to musi byt + a -
vysilani spolu a + a - prijmu spolu (a ne krizem jednou jsme to videl
takhle zprasene a nechtelo to jet na 100mbitu :-^))

lada myslik

> Moje predstava je neco jako StarLAN (1base5), jenze to se jiz davno
> nevyrabi.
>
> Dekuji
> Oldrich Kepka

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/