ISp Latice (GAL22LV10)

Marek Krenželok asko

From: Tomaš Marn <tmm@cmail.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Saturday, September 09, 2000 6:21 PM
Subject: Re: ISp Latice (GAL22LV10)

> Bezne s nim delam (vice vsak s ispLSI).
> SW mam. Ale poslat se to da jedine na CD.
> Jinak je to bezne dostupne na www.latticesemi.com
> Musis se vsak registrovat a nechat si poslat licencni soubor.
>
> TM

zrovna jsem si stahnul ispGDX a ispVM System  jeden byl 8.4M a druhy mel
velikost 13.5M

mozna to bude ono , ale jeste nevim co pouzit, zatim se v tom neorienuji :-)

je treba se nejak registrovat pres ten licencni soubor?
je treba neco platit nebo ne?

Takze jestli tomu dobre rozumim co jeste potrebuji abycgh mohl neco do toho
GAL-a "natlacit"
 jenom ten kabel?
Je treba ho koupit, nebo existuje nejake schema jak ho vytvorit vlastnimi
silami, dalsi vec je ktery znich to je? Myslim, ze tam nabizeji k prodeji
dva typy.

Omlouvam se za moc dotazu najednou, ale kdyz v tom delate radeji se zeptam
Vas..

Dekuji za pomoc.. :-)    S pozdravem Marek Krenzelok