Bitscope - uvaha (asi blbnu)

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:50:17 CET 2004

Princip digitalniho osciloskopu i logickeho analyzatoru je jiste velmi
prosty, ale pokud chcete pristroj pouzivat a ne si hrat s jeho stavbou,
nema cenu zacinat od piky. Ja tech $100 za desku+chipset rad dam, kdyz si
to budu delat sam jeden kus, tak me material vyjde na vic, a stravim na tom
tyden, jenom nakreslit plosnak.

Bitscope je projekt dotazeny do rozume pokrocileho stadia, generuje svym
tvurcum nejaky pozitivni tok hotovosti, coz je prislibem pro vyvoj i do
budoucna.

J. Hanzal