UCB/PIC or PIC

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:50:17 CET 2004

>   Po prozkoumani programovani v asembleru PIC jsem zjistil, ze je to pro me
>zatim tabu. Sestava "Prvni krok" fy.Parallax (dodava MITE - Hradec kralove)
>by uz asi byla pristupnejsi, ale ta cena!!??

Mozna Vas zklamu, ale i kdyz zacnete s UCB/PIC a naucite se s nim, naucite
s s nim dobre, pak se stanete dokonce mistrem PBasicu, nebudete v
assembleru ani o krok dal. Spise naopak. Povlacite si s sebou navyky z
Basicu, misto toho, abyste se venoval moznostem, ktere assembler skyta.

PIC ma velmi uspornou sadu instrukci, naucili se to jini, naucite se to
taky ;-)

Na zacatek bych Vam doporucil PIC16F84(A), pripadne PIC16F877, programator
JDM nebo LudiPipo, coz se cele vejde do nekolika malo stokorun. Pokud
zvolite druhy procesor, pridal bych jeste prevodnik CMOS <-> RS232 a muzete
downloadovat programy primo z PC.

J. Hanzal