Dotaz k programovani AVR.

Pavel Chromy mac
Středa Březen 17 11:50:15 CET 2004

On Wed, 20 Sep 2000 palkovic@steag.sk wrote:

> konecne jsem se dostal k programovani 90S1200 a chtel jsem se s tim
> narychlo seznamit. Pouzil jsem ISP zpusob programovani z HW CD, ten
> nejjednodussi programator AVR (na CD predposledni v kapitole programatory)
> - BA1FB programator pod DOSem, pripojil jsem to podle schematu a hura na
> to. Ale uz pri cteni Device code mi to vraci : 00 01 02 03, coz asi neni
> dobre. Taky se mi nepovedlo smazat ani naprogramovat zadnou pamet.
>
>      Prosim Vas poradte, funguje vubec tento programator nekomu nebo co mam
> spatne nastavene ci zapojene. Nemam na to ted vubec cas a kdyby se nasel
> [...]

Ten programator funguje pomerne dobre, nicmene tenhle problem jsem mel
taky, a pak jsem objevil nedostatek v programovacim software.
Autor programatoru pan Jerry Meng velmi pruzne zareagoval a chybu
urychlene odstranil.
Nevim sice, ktera verze je na HW CD, ale stahnete si aktualni z
http://www.qsl.net/ba1fb/ ta funguje.

	Pavel Chromy