Virtualna realita - helma, okuliare

Straka Matus magpie
Středa Březen 17 11:50:15 CET 2004

Hm, ahoj HW-News,

zase nijakou rozumnou informaciou do debaty neprispejem, co horsie budem
zase sosat informacie, snad mi to tu pritomni bastleri prepacia.

Potreboval by som na Slovensko dodat helmu alebo okuliare na virtualnu
realitu. Samozrejme nie na hry, tak daleko doba este nezasla. Potreboval by
som na riadenie robota - riesime problem teleexistencie. Samozrejme,
nekupujem si to pre seba, ale chce to kupit moja vysoka skola. Peniaze by
boli.

Jedna sa o helmu (okuliare), ktora ma integrovane 2 display (pre kazde oko
:-)) a snimac na pohyb hlavy. Na presnosti snimacov extraprilis nezalezi.

V com je problem?

1) Je vobec niekto taky na slovensku (resp. v Cechach+zastupenie), kto je to
schopny v konecnom case dodat so vsetkymi papiermi + dokumentaciou? (Jedna
sa o jeden kus).

2) Cena by nemala byt prilis vysoka - mame predstavu asi $1000 (to je taka
cena, za ktoru sme nieco podobne videli v zahranici).

Dakujem za vsetky napady, myslienky a kontakty.

Dobre bastlenie

Matus