Taky procesor ...

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 11:49:51 CET 2004

To zalezi na tom, jestli mate interpolovat kruhove oblouhy nebo ne. My jsme
pouzili 4x8051 na 20MHz (jedna pocita, jedna snima klavesnici, 2 ridi
displeje) a generujeme jen primky + rozjedzdy a brzdeni. Funguje to v
pohode, ale malem se to neveslo do interni pameti 20kB - je tam dost
pomocnych funkci a generujeme max. frekvenci 10kHz pro krok motor. Je to
ovsem jen pohyb v 1 ose (NC bruska)

Pro oblouky to chce urcite 16b, pro 3 osy mozna 32b, konecne Analog Devices
na to ma i nejake spec. DSP, pokud se pamatuji a k tomu i knihovny, ani ten
procesor snad neni drahy.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha

Navštivte prosím naše stránky http://www.papouch.com

----- Original Message -----
From: "Libor Kavan" <lkavan@krkonose.cz>
To: "Multiple recipients of list" <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Saturday, October 21, 2000 7:53 PM
Subject: Taky procesor ...

> Ahoj vsem,
> kdyz uz se tady opet probiraji vyhody a nevyhody ruznych procesoru, taky
se pridam: Resim problem jaky pouzit procesor pro rizeni 3 krokacu v CNC
frezce. Bude potreba urcite velky vypocetni vykon, asi by to chtelo 16 bitu.
Zadne specialni periferie asi nebudou potreba, vystup pro drivery krokacu
bude pulzy+smer -> bude stacit jeden osmibitovy port. Asi bude potreba
standartni seriak. Kazdopadne bych chtel, aby mel FLASH pamet na program a
aby se k nemu nemuselo kupovat nejake drahe vyvojove prostredi.
> Puvodne jsem chtel pouzit DS80C320 (hlavne proto, ze '51 celkem ovladam),
ale bojim se, ze nebude stihat. Uz se to zkouselo na Motorole a rychlost pry
nestacila.