Taky procesor ...

J. Polivka jpolivka
Středa Březen 17 11:49:51 CET 2004

Zdravim,
tohle bude sice o trochu necem jinem. Rizeni CNC z PC. Mel jsem od Conrada
par karet SMC 800 a SMC 1500. Mozna jeste ve skladu nejakou najdu. Jsou to
externi karty pres paralelni port. Jejich priklad vyuziti je na teto adrese
vcetne software a na konci stranky jsou i nejake priklady programovani.
http://www.bcs-computersysteme.com/software/cnc/index.htm

J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz
www.cbazar.cz

> To zalezi na tom, jestli mate interpolovat kruhove oblouhy nebo ne. My
jsme
> pouzili 4x8051 na 20MHz (jedna pocita, jedna snima klavesnici, 2 ridi
> displeje) a generujeme jen primky + rozjedzdy a brzdeni. Funguje to v
> pohode, ale malem se to neveslo do interni pameti 20kB - je tam dost
> pomocnych funkci a generujeme max. frekvenci 10kHz pro krok motor. Je to
> ovsem jen pohyb v 1 ose (NC bruska)
>
> Pro oblouky to chce urcite 16b, pro 3 osy mozna 32b, konecne Analog
Devices