HDD

Jindrich Vidensky vidensky
Středa Březen 17 11:49:20 CET 2004

From: "AZE" <aze@seznam.cz>
> To je těžké z jednoho disku usuzovat na nekvalitu disků
> Barracuda. Tři disky IBM ze tří je ale 100%, což je poměrně

:-) Zbytocne sa dohadujeme. Aj ked Vam odisli tri IBMka, este to
stale nic nehovori o ich kvalite ci nekvalite. Mozno to vypoveda skor
o nespravnej montazi v zle vetranej skrini. Tym mozno som nemyslel
urcite. Co sa tyka Barracud, nemam proti nim nic. Neusudzujem
z jedneho disku nekvalitu Barracud. Neviem, kde ste to zobral. Kupil som
miesto tej pokazenej tiez Barracudu napriek tomu ze viem, ze minimalne
prve serie kapali ako muchy. Piekli sa.

> malá spolehlivost... Optimismus Vás rychle přejde při ztrátě dat....

Mna uz optimizmus davno presiel, takze zalohujem :-)

S pozdravom
Jindrich Vidensky
vidensky@klimakonzult.sk