BTV Thomson TH-5522 MT

Plsek Martin xplsek01
Středa Březen 17 11:52:49 CET 2004

	Mam dojem, ze jas a podobne veci ridi obvod TMP47C634 (IR01). Jas
je na vyvodu tusim 4 a svab je vlevo vzadu. Zkus merit tam. Co znamena CN
a AN nevim, mam pred sebou dva datasheety od TA8690AN a TA8880CN a jedine
v cem se to lisi tak je to, ze CN umi normy pAl, seCam a Ntsc a AN jen
normy pAl a Ntsc :-). Ten CN ma 64 noh a ten AN jen 54.

PS:"Znicit Thomsony !!!"

	S pozdravem

			Martin Plsek