Vsem, co maji ode mne schema radice IDE s 3x HC245 pro x51

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 11:52:48 CET 2004

> Tohle by mě docela zajímalo. Mohl bych to schéma taky dostat, tedy
>jestli je free?

Protoze jsem bombardovan maily se zadostmi o zapojeni,
najdete to zde: http://www.biometrie.cz/files/idecd.zip

Necekejte zadne zazraky, je to pouze testovani deska, na ktere
jsem si vyzkousel, jak to vubec chodi. V dokumentaci
http://www.biometrie.cz/files/atapi26.pdf najdete, kam dat
a jaky pullup/pulldown odpor. V soucasne dobe to mam
pripojeny a chodici radic k 16-bit procesoru Hitachi H8/3003,
ovladac na vsechny funkce ATAPI je tez hotov tak, ze mi funguje
na vsechny CD-ROMky, ke kterym jsem se dostal.
Jak budu mit chvilku, zkusim o tom neco zplodit a treba i poslat
na HW server, ale hned to nebude, asi az v lete.

Ted mam tolik prace s prehravacem MP3, ze ani nestiham psat
na server Biometrie.CZ. Par lidi mi slibilo nejake clanky,
ale skutek utek. Nema nekdo zajem tam neco pekneho napsat ?

Ing. Tomas Drajsajtl; Digitus s.r.o.; http://www.digitus.cz
ICQ 61424839