Re: ILOVEYOU - odstranění

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:52:47 CET 2004

On Fri, 5 May 2000, SSOU Vodochody s.r.o. wrote:

> No jo, ale jestlize nechci porad kvuli prechodu do jine aplikace prepinat
> operacni system (restartovat), tak to abych mel pak doma nekolik pocitacu a
> v kazdem neco jineho.
>
> V jednom UNIX kvuli poste
> V druhem WINDOWS kvuli mnozstvi aplikaci
> Dalsi by mohl by APPLE protoze se na nem asi nejlepe pracuje s grafikou a
> sazbou

Ja myslim ze uvahy jestli za to muzou windows nebo jsou ponekud mimo.
Windows za to nemuzou - muzou za to kreteni kteri napisou a prednastavi
postovni program tak, ze kdyz kliknete na prilohu tak se BEZ PTANI
spusti. Miluju IE - kdyz si stahnu doc soubor, tak ta svine spusti word
a ani se nezepta jestli to chci. Pokud by nekdo napsal takhle idiotske
programy pro UNIX, bude to stejny problem.

Podle mne vina za tyhle emailove 'zaplavy' lezi na MS - je mozne
ze se to da nekde nastavit aby y prilohy bez ptani nespoustel, ale oni
musi jako default dat samozrejeme 'bez ptani'.

Na druhou stranu - diky temhle vlastnostem utlouku a IE maji zase praci
(a chleba) vyrobci antiviru a postovnich firewalu a dalsich veci, ktere
by jinak nebyly vubec potreba. Takze kola ekonomiky se toci .

|                             petrsi@jcu.cz                              |