RE: ILOVEYOU - odstranění

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:52:46 CET 2004

Myslim, ze jste, panove, uhodili hrebicek na hlavicku. Na Windows mi ani
tak nevadi, ze se neco parkrat za den zakousne, to muze byt ostatne i vinou
aplikace, ale ten Billuv bohorovny pristup - Nemyslete, Microsoft mysli za
vas, my vime, jake nastaveni je pro vas nejlepsi, vse se bude dit
automaticky, do niceho se neplette. Akorat kdyz ta automatika selze, tak to
nema zadne rucni rizeni.

J. Hanzal