M20 - terminal

PaPouch papouch
Středa Březen 17 11:52:35 CET 2004

Presne tak to je. Kdyz volate z pevne linky, nikdo volani neoznaci jako
datove (GSM ustredna to totiz nevi a nemuze tedy oznacit). GSM modem to tedy
nezvedne. To muzete vyzkouset, ze kdyz volate z GSM modemu treba na nejaky
mobil, tak se objevi "datove volani" a u meho mobilu jeste "pripojte
adapter" a pod. Kdyz volate z pevneho modemu, tak se to bere jako hlasove
volani.

S Paegasem to proste nejde. Ale u Paegase existuje tarif pouze pro datove
sluzby, a tam by to snad slo.

Konecne, pretisknu sem odpoved od Paegase:

Zasilame odpoved na Vas dotaz ze dne 11.05. 2000

>Proto jsem se chtel zeptat:
1. Obnovite opet datova cisla ?
2. Pokud ne, bylo by mozne, pri zakoupeni Twist karet (jedna se radove o
desitky az stovky ks), nastavit jejich cisla pouze jako datova ?

-U programu Paegas Twist nebyla pridelovana cisla pouze pro datove ci faxove
sluzby .Zde je k dispozici pouze jedno tel. cislo jak pro hlasovou , tak
dat. a fax. sluzbu .

-U SIM karet Paegas Twist bohuzel neposkytujeme moznost vyuzivat tel. cisla
pouze datove sluzby .

-Pro vyuzivani datovych prenosu nabizime mesicni program Data&SMS, ktery
slouzi pouze pro prenos dat a SMS .

  Data&SMS tarif

Tarif Data & SMS je urcen pro aplikace, ktere nevyzaduji prenos hlasu, ale
pouze prenos dat nebo SMS (kratkych textovych zprav). Spise nez s mobilnim
telefonem se vyuziva se specialnim modulem, ktery umi prenaset data
prostrednictvim sitě GSM.

Jeho prednosti oceni predevsim firmy, ktere potrebuji prenaset nevelky objem
dat z mobilnich i nemobilnich stanic, ktere mohou byt od sebe znacně
vzdaleny. Tarif DATA & SMS lze vyuzit i pro prenos dat v ramci roamingu a
mezinarodnich hovoru. Velkou vyhodou tohoto tarifního programu je nizky
mesícni pausal.

*Aktivacni pausal Kc 2295,-

Měsicni pausal Kc 195,-

Cena za odeslanou SMS zpravu Kc 1,-

Sazba/min

do pevne sitě

spicka Kc 9.40,-

mimo spicku Kc 4,-

nocni hodiny Kc 2,-

do Paegasu Kc 3,-

do Eurotelu Kc 5,-

na Oskara Kc 6,-

odesilani SMS Kc 1,-

Spicka (pondeli az patek) - od 8 do 19 hod.

Mimo spicka (pondeli az patek) - od 19 do 22 hod.

Mimo spicka (sobota a nedele) - od 8 do 22 hod.

Nocni hodiny - od 22 do 8 hod.

*k tomuto programu je mozne zakoupit pouze nedotovany pristroj

ceny uvedeny bez DPH

S pozdravem
Oddeleni sluzeb zakaznikum
Petr Ivanik