Videotitulkovac

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:52:35 CET 2004

At 10:23 16.5.2000 +0200, PaPouch wrote:
>Dobry den,
>
>nedavno jsem zde poptaval videotitulkovac. Melo by to byt zarizeni, ktere
>umi v realnem case - to je dulezite - vkladat text do TV obrazu, staci jedna
>radka. Nyni uz to opravdu potrebuji, nevite nekdo o necem ?

Zakladni rozhodnuti asi je jestli to xces stavet nebo koupit.
Pokud chces baslit, tak existuje IO pro OSD do televizi, sataku apod. Ridi se po I2C a podle datasheetu vypada sqele a umi plno veci. Navic cena byla asi 100 penez u KERRa coz je IMHO celkem prijatelne. Bohuzel nemuzu najit datasheet ani oznaceni, ale nekde jsem to urcite mel ( problem velkych HDD, dokud jsem mel 260MB HDD taxem nasel vsechno ;-). Mam pocit, ze to bylo ob Philipsu.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv