RS485

Jiří Reček j_recek
Středa Březen 17 11:52:34 CET 2004

> Mily Jirko.
>
> Ted ti reknu jeste jednu zahadu. 485 jsou 2 draty celkem, muze se na to
> pripojit take vice zarizeni a dokonce funguje i obousmerna komunikace.
> Prozradim, ze "finta" je v tom, ze u budice se ridi smer (vstup nebo
> vystup) a kazde zarizeni ma svou adresu, takze vhodnym rizenim se  docili
> toho, ze na lince je max jedno zarizeni ve vystupu.
>
> Presto se tez ptam, co se pouziva za budice, ktere utahnou 240 vstupu.
> Standatdne se pise, ze na 485 se muze pripojit az 32 zarizeni.
>
> Petr

To je prave to. On ma tech 240 zarizeni na RS422.

Kdyz nad tim tak uvazuji, mozna, ze ta finta bude prave v tom, ze tam nema
RS485, ale RS422. Pak bych to mozna udelal tak, ze vysilac z mastera je
pripojen na prijimac slave1, vysilac slave1 je spojen s prijimacem slave2,
... a vysilac slave240 je spojen s prijimacem mastera. Tim bych docil 241
dvoudratu, na kazdem pripojeny 2 zarizeni a to pouze vysilac s prijimacem.
Ale vsichni slave by porad museli fungovat, aby to prez vsecky prolezlo.
Jestli jsem ted netrefil, tak teda jak?

Jirka