RS485 me se to nezda ?

Zdenek Aster zdenek.aster

From: <psolc@vyz.ln.skoda.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Thursday, May 18, 2000 12:23 PM
Subject: Re: RS485

> Mily Jirko.
>
> Ted ti reknu jeste jednu zahadu. 485 jsou 2 draty celkem, muze se na to
> pripojit take vice zarizeni a dokonce funguje i obousmerna komunikace.
> Prozradim, ze "finta" je v tom, ze u budice se ridi smer (vstup nebo
> vystup) a kazde zarizeni ma svou adresu, takze vhodnym rizenim se  docili
> toho, ze na lince je max jedno zarizeni ve vystupu.
>
> Presto se tez ptam, co se pouziva za budice, ktere utahnou 240 vstupu.
> Standatdne se pise, ze na 485 se muze pripojit az 32 zarizeni.
>
> Petr

Taktez jsem zdes kdybych vzalo jenom ciste teoreticky ze vstup jednoho
vstupu 486
potrebuje 3 mA, tak pri 240 prijimacich mi vychazi cislo 720 mA. A to vubec
neuvazuju
odpory ktery rdzi klidovy stav na lince ty musim umlatit taky a pokud by ty
odpory
melo kazdy zarizeni pak toho svaba, ktery utahne na jednom vystup 486 neco
okolo 1
slovy jedne ampery chci. Fakt by me to taktez zajimalo asi to pracuje na
jine logice.

Jinak mam dojem ze v konferenci mame minimalne (minimalne - nerad bych nekho
urazil )
 jednoho profika s velkymi zkusenostmi okolo 485.
Docela bych p. PaPoucha poprosil o jeho fundovany nazor.

        S pozdravem
                                 Zdenek Aster