RS485 me se to nezda ?

Igor Cesko cesko
Středa Březen 17 11:52:33 CET 2004

 Zdravim
 Prepacte, ze odpovedam neskoro, ale bol som na sluzobke.

> Myslenka: V pripade 422 neni problem do cesty zaradit nejake zesilovace. V
> puvodni zprave o napajeni byla zminka o 30 zarizenich, to odpovida. Na
> jeden usek pripojit 30 zarizeni, pak zesilovac (budic vstup - budic vystup)
> a pokracuji na dalsi usek. Nemusim delat starosti z rizenim smeru, prodlevy
> by nemely byt velke, takze pohoda. (snad)

Aby bolo jasno:
  Cela linka s 240 RS422 snimacmi je bez zosilnovacov. Kazdy
snimac ma 2 telefonne konektory. Do jedneho ide signal, na doske
plosnych spojov je paralelna odpocka na LT1487 a signal pokracuje
do vystupneho telefonneho konektora. Teda tie dva telefonne
konektory su zapojene paralelne. Vsetky snimace su navzajom
poprepajane telefonnymi kablami o dlzke cca 60cm az 120cm.

Prva verzia zariadenia pouzivala RS485 komunikaciu (nie RS422),
ale to bolo iba 20 kusov. Na RS422 sme presli kvoli zjednoduseniu
komunikacie a jej zrychleniu (problemy s casovanim pod Windows
pri prepinami vysielanie/prijem)

S pozdravom
								Igor

Ing. Igor Cesko