tepelna poistka

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:52:25 CET 2004

At 13:50 26.5.2000 +0200, Marian Krivda wrote:
>------=_NextPart_000_0045_01BFC719.53A07E00
>
>Zdravim vsetkych,Dostala sa mi do ruk mikrovlnka. Zistil som ze je tam spatny =
>transformator. Ked som ho rozobral zistil som ze v primarnom vinuti je =
>vlozena tepelna poistka, ktora sa prerusila.

Ja to vetsinou delam tak, ze pojistku vyradim uplne. Ty trafa jsou vetsinou tak spatne navrzene, ze se hrejou, maji spatnou ucinnost atd. Bez pojistky ty lepsi trafa pak uz behaji normalne, akorat samozrejmne porad hreji. No a u tech horsich casem schori primar, takze se vyhodi (pro tyhle mizerny trafa asi to nejlepsi reseni ;-> ) a necha se navinout nove, nejlip toroid (pokud se do zarizeni vejde) a je vse OK.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv