Ovladani Paralelniho portu PC

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:52:25 CET 2004

Na adrese starych portu je pouze prepinani vstupni/vystupni,
ECP a EPP meji zlast registry.
ECP a DMA bych nedoporucoval, DMA jak jsou na PC jsou
jiz spise pritezi, nez pomoci.
S EPP jsme uspesne komunikovali z DSP (laboratorne).
Zkus se podivat na: http://www.fapo.com/1284int.htm
neni to sice v cestine, ale je tam zkoro vse co clovek potrebuje.
Ma to fungovat pod Windows ?
Pokud ano, tak to urcite nebude fungovat pod NT, pod W9x pouze
necistou technikou.

	Slavek