Celeron

Jindra Polivka jpolivka
Středa Březen 17 11:54:04 CET 2004

Zdravim,
dobra rada nad zlato.
Ne ze by to zajimalo zrovna mne, ale dotycneho by asi byvalo zajimalo, ktery
ze to ten pin je. No nic se nedeje. Pokud nekdo opravdu potrebuje
pretaktovat procesor, tak to holt potrebuje. Z moji praxe to vsak 99% lidi
dela z jakehosi pleziru a pak na tom pise neco ve wordu nebo honi hry, na
ktere to ma, ci nama prilis vliv apod. Mozna mu o neco drive nastartuje PC.
Hodne to delaji asi "garazovi" prodejci pocitacu, (nic proti poctivym v
historii vyvoje PC v USA i jinde), a je to asi duvodem ke zvyseni ceny.
To by mu vsak v pripade pouziti W95, ci W98 nastartovalo velice rychle,
kdyby tam nebylo halda software, ktery vubec k nicemu nepotrebuje, (a asi
jej ani nezaplatil), a ten si taha do pameti haldu ovladacu apod.
Pokud se dobre pamatuji na starou znamou poucku, (osobne jsem ji
netestoval), tak zvyseni taktu procesoru o 100% prinese 20% vykonu na
systemu. Pokud ja jsem chtel urychlit PC, tak jsem pouzil kvalitni
videokartu a  rychly disk, pripadne SCSI  disk v pripade pouziti pro vetsi
proud dat jako je zpracovani videa apod. SCSI se mi prilis neosvedcilo v
pripade haldy malych souboru.

V tomto bode by mne zajimal nazor lidi znalych problemu na rychlost prenosu
dat pri pouziti SCSI a W95/98.
Pouzitim dobre videokarty a disku lze nahnat mozna i dnes nejen desitky, ale
i mozna stovky procent na vykonu pocitace.
J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz
http://www.cbazar.cz