MP3 po X-te ?

Puskajler Robert robert.puskajler
Středa Březen 17 11:54:03 CET 2004

Hello MP3 ;-)

> Skoda - vzdyt tu nejvetsi praci jste uz absolvoval
> Pokud mate zajem, poslete mi co mate a ja bych to dal dohromady (z
hlediska
> vzhledu a funkce stranky)

ok ... cez vikend to zosumarizujem a poslem v pondelok ... este snad
doplnim porovnaia podla rychlosti enkodovania
... mozno by z toho mohol byt aj dobry clanok pre HW server ;-)

mate zaujem aj o wav + enkodovane subory alebo poslat len
grafy (gif format) s popisom ?

testy su to pre:
- Audiocatalyst (xing) tusim 2.1
- Sound Limit 2.5
- Fraunhofer codec proffesional (verziu si nepamatam)
- MS Audio

puskajler robert