LASER DIODA

Frantisek Bocek xbocekf

From: Horký Ale? <HorkyA@ROSICE.PENAM.CZ>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Tuesday, March 07, 2000 8:29 AM
Subject: RE: LASER DIODA

> Tyto moduly se hodi pouze na ukazovatka. Ja jsem si nevsiml male veticky
> ze nejsou urceny pro trvaly provoz a cca po 5 minutach celej modul odesel
> do vecnejch lovist.
Ja provozuji zmineny modul z GM jiz delsi dobu kontinualne a zadny problem.
Ostatne jsem k tomu zadne papiry nedostal, pouze tam byla vystrazna nalepka LASER CLASS II.
Je tu ale jedna zvlastnost - kdyz na modul pripojim napajeni, casto dojde k rozsviceni az za nejakou
dobu (radove sekundy az cca minuta).

Franta