IDE

Lubos Jerabek lubos.jerabek
Středa Březen 17 11:53:51 CET 2004

Omlouvam se Kosta je profik a ja bastlir, moje IDE se momentalne sestava z
editoru GVIM, 8051 Cross-Assembleru (Metalink) a debugeru JSIM, nazvem IDE
jsem mel na mysli neco cim lze editovat ukazuje se to hezky barevne a
spousti to dalsi programy (asm, debuger, programator).
Atmel c51 jsem myslel AT89C.... vetsinou ale pouzivam 2051, 51, 52, to mi
pro moje terminalky, budiky, blikatka bohate staci.

Do budoucna jsem chtel zabudovat syntaxy a podporu compilace i pro SDCC, ale
to cecko me nejak odrazuje, potreboval bych trochu nakopnout.

Jen tak mimochodem delate nekdo v SDCC a muzete mi poslat nejaky blikatko
nebo posilatko na seriovy port ?

Lubos