Alcatel

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 11:53:51 CET 2004

Ahoj mam takovou otazku:
mam alcatel OTC+ a potreboval bych zjistit jaky typ mikroprocesoru je tam
pouzity. Podarilo se mi ten mobil odpalit asi po 30 minutach provozu s FBUS
interfacem (asi nejspis nejake prepeti zpusobilo odpaleni vstupu na Rx) a
nejde mi ten mobil ted zapnout. Docela by me zajimalo jestli ten vstup je
pripojen primo k mikroprocesoru a nebo jeste pres nejake soucastky a co tam
vlastne skutecne odeslo ?(nejaky vstup do mikroprocesoru a nebo nejaky jiny
obvod, popr.jen nejaka dioda....) FBUS mam postaveny s MAX 3232 je napajen
externim zdrojem 3 V, ale na vystupu (kde by melo bejt max 3 V tj napajeci
napeti, nemam pouzity zenerovy diody, zeby to bylo tim ale v tom pripade by
se tam muselo objevit nejake vyssi napeti ale odkud?).