Univerzalni DO

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:47 CET 2004

On Wed, 15 Mar 2000, Ales Filip wrote:

> [...]

Ja pouzivam Pine pod windows a vidim taky jen hlavicku. Holt my co
pouzivame klienty co umi jen standartni MIME mame smulu . Ale na
druhou stranu - zajimave prispevky sem chodi hlavne od lidi po kterych
to neni problem precist, takze mi to zas tak nevadi. A kdyz z nejakeho
dotazu vidim jen hlavicku, tak ho smazu a je to.

|                             petrsi@jcu.cz                              |