Interfacing Ext.DataMem to '51???

hdc@atlas hdc
Středa Březen 17 11:53:47 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Pavel Vágner <vagnerp@fel.cvut.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Datum: 16. března 2000 15:04
Předmět: Interfacing Ext.DataMem to '51???

>Zdravim!
>Mozna ze je to blbej dotaz,ale bude takto externi data memory pripojena
spravne?
>Jde mi o ridici signaly. ALE  a  /PSEN.
>                                                             Predem Diky
Pavel

>PS:Jsem z toho zmatenej,protoze dle datasheetu 89C51 jde /PSEN behem write
a read cyklu do ext. data mem. do 1.(Nebo jsem blbej ja  a Atmel tim mysli
jeho aktivaci?)V pripade ze by se /PSEN behem W/R cyklu daval do 1,stacilo
by tam dat 7406 pro aktivaci /CS???

/PSEN je cteni z EPROM programu, tj. jde na /OE EPROM.
/CS EPROM je na log . 0.
Ja bych dal  /CS z RAM, pokud to bude do 64256 na A15,
tj. adresa RAM od 0000h; /OE z RAM na /RD z 51; /WR z RAM
na /WR z 51.
Pokud je RAM vetsi jak 32k, tak se musi pro adresaci pouzit
volne porty 51 jako dalsi adresy.
/CS z RAM muze byt i na log. 0 trvale.

LE je negovany vstup do 273, takze je na log. 0 .

KOTTAS