SONY MemoyStick - pametovy Flash modul do kamer a veci SONY

Petr Pokluda pokluda
Středa Březen 17 11:53:47 CET 2004

Nejlepsi je poridit si redukci na PCMCIA (dnes PC-card). Cena cca do 1500,
muzu se Vam na ni podivat, nedavno jsem ji dodaval jednomu zakaznikovi
(prosinec 99).
Anebo take existuje ctecka na USB, ta je take rychla, ale za cca 3500.

PetrP