Servoventily

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:53:39 CET 2004

Ovsem pozor, vlozka ma zcela jine prutokove charakteristiky nez "standardni
otocny ventil". Pokud vymenite jednu jedinou vlozku v systemu celkove
osazenem samymi klasickymi otocnymi ventily, moc Vam to topit nebude (pokud
tam nemate cerpadlo s nejakym konskym vykonem).
Co se tyka mnou inzerovaneho Honeywellu, ten samozrejme dela veci na bazi
takovych vlozek. Z puvodniho mailu jsem nepochopil, ze chcete otacet
koleckem na historickem kohoutu - omlouvam se.

				Jakub Serych