vf filter

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:53:39 CET 2004

Osobne som si iba kupil menic, ale nie som s nim velmi spokojny. Ma totiz
dost znacny sum (v porovnani s nejakym podomacky vyrobenym kusom od kolegu).
A to byvam asi 1km od zdroja. Skusal som urobit nejaky predzosil ale bez
merakov je to o nicom. Kolega si ale kupil original Californiu, a je s tym
velmi spokojny (vzdialenost mozno 10 km). Podla informacii zo Solid Europe
vraj riesili aj prijem na 100 km (120cm parabola).

PKollar