Domena 2.stupne [OT]

Serych@Panska.CZ Serych
Středa Březen 17 11:53:38 CET 2004

Domena 2. stupne v .CZ stoji 800 Kc rocne plus mozna (tim si nejsem jisty)
nejaky maly zrizovaci poplatek. Vse lze udelat prez web plus fax behem
nekolika (desitek) minut. Podivejte se na www.nic.cz, ale obrnte se
trpelivosti. Pro zacatecnika je prokousani se vsemi temi formulari  mozna
trochu smrtelne, ale kdyz to jednou zvladnete, priste to uz udelate levou
zadni. Co k tomu potrebujete, je, s nekym si domluvit DNS server (pokud si
nechcete nainstalovat vlastni, coz povazuji kvuli domene s jednim pocitacem
www.neco.cz, (jestli jsem Vas mail spravne pochopil), za zbytecne). U domeny
.COM to bude asi podobne, ale detaily ani poplatky neznam.

						Jakub Serych