Nabijecka (PDF problem)

Pavel Krejci xkrejcip
Středa Březen 17 11:53:37 CET 2004

Delam to pro jistotu uplne stejne. Protoze to obcas jedu pres modem a pak velmi zamrzi,
kdyz se v pulce natahovani 1MB pdf utne a nemam nic. Takze stahnout a prohlidnout offline.

>Chyba je v samotnem Acrobat 4, protoze date-li si trochu praci a aplikaci 10x
>po sobe
>spustite a zase shodite, tak zjistite, ze Acrobat se spatne uvolnuje z pameti,
>a zustava
>tam viset. Nejlepe je prejit na v3, ktera je stabilni.
To je sice pravda, ale natazil jsem na pdf, ktera jsou AR3 necitelna(cerne stranky)
a AR4 je precte v pohode.....

To je vse co vim
Pavel Krejci