obvody pro IR DO

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:53:37 CET 2004

At 11:04 24.3.2000 +0100, plupinek@synthesia.cz wrote:

>Ja leta pouzivam UM3758-120A, je to encoder/decoder, v GM stoji 38,-. Tento
>konkretni typ ma 12ti bitovou adresu a jeden prenaseny datovy bit. V AR12/92 a

Jsou to opravdu dobry IO, taky je pouzivam, mohu doporucit.

BTW: Ted zrovna resim videoprepinac na kamery, ktery je potreba ovladat cca. ze trech mist, ale ne zaroven, vzdy jen z jednoho. Vsude mam natahane kabely tak bych chtel zkusit na jeden kabel dat paralelne tri UM3758 jako vysilace a do prepinace jeden UM3758 jako prijimac. Vsechny vysilace budou mit nastavenou stejnou adresu jako prijimac a v datovem slove budou prenaset jaxe ma prepinac prepnout. Zkousel nekdo tyhle IO takhle zapojit ? Myslite, ze to bude chodit ?

BTW2:Jinak pro IR jsem s uspechem pouzival IO z rady SAA3010 od Philipsu. Maji celkem slusny vyber ruznych typu(mrkni na jejich WWW) a hlavne tyhle pavouci si samy generuji nosnou pro IR. U UM se musi dodelat externe, coz neni moc vyhodne.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/eza-tv