IO s logikou krokoveho motoru

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:53:35 CET 2004

On Sun, 26 Mar 2000, Snail Instruments wrote:

> Jestli ty impulsy a smer otaceni bude generovat nejaky jednocip, tak uz

Momentalne prepokladam ze to bude ridit PC pres par. port. Motory X a Y
by se daly ridit rovnou pres dataport , ale chci jeste motor Z (at uz
to i vrta kdyz je to docela robustni) a jeste spinani pripadne vrtacky
a na controlout zbyvaji uz jen ctyri draty - jeden chybi a rezerva zadna.
Takze jsem si rekl, ze tam tam logiku aby se to ovladalo jen pulsy a
usetrim draty.

> muze rovnou generovat jednotlive faze. Jinak muzete zkusit L297 (alespon
> doufam, ze jsem to nespletl) na www.st.com .

Koukam do kat GM - moc drahy. Ta 2051 neni az tak dobry napad - osetrovat
v programu snimani pulsu, navic na takovou jednodchou vec, ale co delat.

Nevite jesti existuje TLL 4x2vstup NXOR ? V katalogu jsem nasel XOR, ale
ja potrebuju k 193 jedno XOR hrado pro vygenerovani 3faze z prvni
(z vyvodu Qa a Qb) a pak dva invertory pro vyrobeni 2 a 4 faze z 1 a 3 .
Jenze z XOR hradla se asi invertor udela neda ? Takze to by byl treti svab
a to uz je moc.

|                             petrsi@jcu.cz                              |